10 تا از بهترین هتل‌های آنتالیا

آنتالیا متافلای 22 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 20 دقیقه

آنتالیا واقع در ترکیه در دریای مدیترانه، بدون هیچ شکی، وقتی در مورد گردشگری صحبت می کنیم، طیف گسترده ای است. در خدمت هر نوع گردشگر و گردشگر، برای دهه های مختلف، متخصصان صنعت، شهر را به عنوان هنر ارائه بهترین ها اصلاح کرده اند. همچنین، آژانس های مسافرتی خبره، غذاخوری های باکیفیت و غنای مغناطیسی و جاذبه ها، این بهترین هتل های لوکس آنتالیا به دلیل امکانات عالی خود، شهرت بین المللی را کسب کرده اند.

طراحی های معاصر، دکوراسیون مجلل، و انبوهی از امکانات رفاهی می تواند شهرت را به همراه داشته باشد، اما بدون شک، تخصص پرسنل آموزش دیده چیزی است که همه اینها را در کنار هم قرار می دهد. ترک ها صنعت مهمان نوازی را کاملا جدی می گیرند، بنابراین اگر به دنبال سبک زندگی پر ستاره هستید، بهترین هتل لوکس آنتالیا را ترجیح می دهید در آن اقامت کنید؟

1- هتل تایتانیک مردان پالاس

کاخ تایتانیک مردان در رتبه 1 در لیست بهترین هتل های لوکس ما در آنتالیا قرار دارد. برای تاسیس کاخ تایتانیک مردان، اینکه آن را کاخ بنامیم کاملاً دست کم گرفته شده است. این کاخ که به طور رسمی دارای مالکیت مجلل ترین کاخ در اروپا است که توسط جوایز جهانی گردشگری ارائه شده است، با اثاثیه مرفه و پیشرفته خود در حساب ها قرار دارد.

استراحت در منطقه لارا آنتالیا، پانصد و چهل و شش اتاق خواب کاملاً بازسازی شده به همراه سوئیت هایی که در طول سالیان متمادی از سبک های عثمانی، اروپایی و شرقی برخوردارند. نه تنها این، بلکه یک مینی بار، لوازم تهیه چای و قهوه، سشوار، حوله حمام، وان حمام، و مایکروویو در هر اتاق طراح موجود است.

علاوه بر این، هتل دارای یک ساحل 700 متری منزوی، یک غذاخوری زیر آب است که میهمانان می توانند در آن از غذاهای تایلندی، ماساژ درمانی، آکواریوم، حمام ترکی، تناسب اندام آبی، و یک ساحل شنا با 1600 ماهی گرمسیری و ناسل لذت ببرند. اگر از شنا کردن در محدوده بزرگ‌ترین منطقه شنا ناراحت نمی‌شوید، جایی که مهمانان می‌توانند از غواصی و بولینگ در این شهر شگفت‌انگیز اروپا لذت ببرند. در مجموعه وسیعی از بازی‌های داخل محل، مانند ژیمناستیک، یوگا، و غیره، خود را مجلل کنید، از اجراهای در فضای باز لذت ببرید، یا با امکانات پیشرفته و مربیان خصوصی، از ناراحتی خود در محوطه ورزشگاه رنج ببرید.

کاخ تایتانیک مردان نه تنها به‌عنوان زیباترین کاخ آنتالیا شناخته می‌شود، بلکه در فهرست تحسین‌شده استراحتگاه‌های مجلل ترکیه نیز رتبه بالایی دارد. علاوه بر این، این هتل 5 ستاره منظره ای شگفت انگیز از کوه توروس و دریای مدیترانه را ارائه می دهد.

هتل تایتانیک مردان پالاس

2- هتل تایتانیک بیچ لارا

تایتانیک بیچ لارا در رتبه دوم بهترین هتل های لوکس ما در لیست آنتالیا قرار دارد. تایتانیک، درست مانند نامش یک استراحتگاه کشتی‌شکل است که طولانی‌ترین انتخاب مجلل و مجلل آنتالیا است. هزینه اتاق های معمولی مهمان در حدود 210 یورو برای هر شب است در حالی که سوئیت ها حدود 720 یورو در هر شب هزینه دارند. اثاثیه آن پرهزینه اما واضح و با کمترین سر و صدا است و محیط ساحلی در منطقه لارا یک طعمه عالی است، به خصوص صحنه های شدید غروب آفتاب.

یک باشگاه بچه‌های کوچک وجود دارد که بچه‌های جوان را خوشحال می‌کند تا والدینشان از سونا، بازی‌ها و سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده لذت ببرند. این هتل که در طول سال‌ها جوایز مختلفی را دریافت کرده، رضایت شیک را تضمین می‌کند و مناظر اطراف را برجسته می‌کند و از مهمانان پذیرایی می‌کند تا غذاهای لذیذ را در یک غذاخوری 24 ساعته یا نوشیدنی در بار میل کنند. تایتانیک یک هتل 9 طبقه به سبک ایتالیایی است و اتاق‌های خواب دلپذیر آن کاشی‌های فرش و انباری، گالری مجزا، و آشپزخانه کوچکی را که در آن، ماشین ظرف‌شویی، ماشین‌های چای یا قهوه و یک قوری چای‌خوری در آن قرار دارد، برجسته می‌کند. از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به آسانسور، اسپا زیبایی و آرایشگاه اشاره کرد.

برای رسیدن به مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم، مهمانان تنها باید 20 دقیقه پیاده روی کنند. همچنین در حدود 30 دقیقه، مهمانان می توانند به دروازه هادریان برسند. فروشگاه ها و مراکز خرید آنتالیا در نزدیکی استراحتگاه قرار دارند.

هر روز صبح از مشتریان با یک صبحانه گرم و سرد که می توانید در غذاخوری سرو می شود پذیرایی می شوند. می توانید غذاهای محلی را در غذاخوری Capari Alacarte میل کنید. در بارها، می توانید از مجموعه ای از کوکتل های الکلی انتخاب کنید. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به منشی، پروژکتور و محل برگزاری همایش اشاره کرد. مشتریان می توانند از باغ، وسایل آبی و منطقه شنا نیز استفاده کنند.

تایتانیک بیچ لارا

3- هتل ریکسوس پریمیوم

Rixos Premium از رتبه معتبری در بلک برخوردار است و این نیز به دلیل موجهی از آنجایی که این هتل مرکز گلف ترکیه است. مهمانان برجسته منطقه عبارتند از تایگر وودز به همراه رهبران جهانی در حالی که باراک اوباما از هتل بازدید کرد و ریکسوس آنها را به شیوه خود درک کرد. در حالی که آنها امکانات فراوانی مانند اتاق مهمان، خدمات را تضمین می کنند، حتی با ارائه مجموعه وسیعی از امکانات در محل برای مشتریان علاقه مند به تناسب اندام، بازدیدکنندگان خود را تسهیل می کنند.

پیشنهادات آنها شگفت انگیز است، که شامل 14 دوره برای بازی گلف، 7 زمین برای تنیس، 5 منطقه شنا، یک سالن بدنسازی مدرن، یک منطقه ورزشی شامل زومبا، یوگا، جت اسکی، پاراسلینگ، و همچنین بولینگ است. آنها یک مرکز اسپا دارند که ماساژ ترکی ارائه می دهد. با این حال، غذایی که آنها سرو می کنند را نمی توان به هر قیمتی از دست داد. در واقع، آنها 12 غذاخوری و بارهای زیادی برای نوشیدنی دارند. همه اینها ثابت می کند که این استراحتگاه به انتخاب مشتریان ایمان دارد.

این هتل بر روی یک جنگل درخت پسته به مساحت 405000 متر مربع و یک کاج کالابریایی با ساحل نخبگانی به طول کیلومتر تا 100 متر در داخل بنا شده است. هتل ریکسوس مفتخر است اعلام کند که این هتل در اصل با در نظر گرفتن تداوم محیطی ساخته شده است. همه و همه بر اساس تعطیلات عمیق و شگفت انگیز با امکاناتی مانند پیاده روی در مسیرهای سبز، وعده های غذایی خوشمزه، و فعالیت های ورزشی و سرگرمی بی پایان ساخته شده اند. Rixos در هر دسته بندی به عنوان بهترین استراحتگاه در ترکیه رتبه بالایی دارد. چشمه‌های معدنی واجد شرایط، و مراکز بهداشتی، سواحل، استخرها، رستوران‌ها، کلوپ‌های کودکان، مراکز خرید، فضای داخلی مدرن و فضای بیرونی درجه یک.

هتل ریکسوس پریمیوم

4- هتل آکوالند

در حالی که هتل SU & Aqualand مشتاقانه منتظر شروع در سال 2003 بودند، اکثر افراد لب های خود را با سادگی برش واضح و مبلمان سفید فر می کردند. تخت‌های موجود در گالری و چراغ‌های مختلف برای هر بخش نیز باعث شد که استراحتگاه به یک بنای تاریخی زیبا تبدیل شود، به خصوص در شب.

برای افرادی که شلوغی را دوست ندارند، این هتل مطمئناً به جز چند مورد قابل توجه، خدمات یا امکانات رفاهی زیادی ندارد. این شهر در مرکز آنتالیا و در اطراف مکان‌های دیدنی و سواحل معروف در داخل شهر واقع شده است که باعث می‌شود گردشگران به راحتی در اطراف آن گردش کنند. این هتل در نزدیکی 5M Migros قرار دارد و مناظری از کوه های آند و دریای مدیترانه را ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند با 10 دقیقه رانندگی به Kaleici بروند.

اتاق‌های هتل SU & Aqualand با ابزارهای مدرن برای کنترل آب و هوای داخل آن ساخته شده‌اند و همچنین دارای تلویزیون، حمام اختصاصی، مبله با دوش، سشوار، وان حمام و مبل هستند. برخی از سوئیت ها دارای بالکن با منظره باغ هستند.

علاوه بر این، هتل دارای یک منطقه ناهار خوری باز 24/7 است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد از غذاهای خود، به ویژه غذاهای دریایی غنی لذت ببرند. بازدیدکنندگان می توانند از کوکتل های الکلی همراه با تنقلات، سوشی، قهوه در بار لذت ببرند. بار دارای بیلیارد و یک تراس مجزا است که غذا و نوشیدنی نیز سرو می کند. چیزی که این مکان را به مکانی مناسب تبدیل می کند این است که تنها 15 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

هتل آکوالند

5- هتل دلفین بی گرند

هتل دلفین بی گرند 33 سال قدمت دارد و راه خود را در لیست یکی از بهترین هتل های لوکس آنتالیا باز کرده است. جدای از آن، این هتل جوایز مختلفی را کسب کرده است و همچنین در فهرست 100 بهترین هتل های لوکس در سراسر جهان قرار دارد. فضای داخلی آن‌ها به طرز شگفت‌انگیزی چشمگیر است و مناظر منظره‌ای شبیه به صحنه نمایش صحنه دارد. این هتل در زمینی به مساحت 54000 متر مربع واقع شده است و دارای 853 اتاق میهمان است و همه آنها در سال 2016 بازسازی شده اند. خبر خوب برای علاقمندان به غذا این است که این هتل مطمئنا به آنها اجازه می دهد در شام مجلل در 5 غذاخوری معروف شرکت کنند. .

شعار برند دلفین یک استراحتگاه فوق العاده 5 ستاره است که به افرادی که خواهان تعطیلات رویایی در نیلگون دریای خیره کننده هستند، لوکس، شکوه و آسایش را ارائه می دهد. فاصله هتل تا مرکز شهر فقط 15 کیلومتر و تا فرودگاه 10 کیلومتر است.

هتل دلفین بی گرند

6- هتل ریزورت کنکورد دی لوکس

هتل Concorde Deluxe نوید کیفیت سریع را می دهد. بنابراین، در لیست ما از بهترین هتل های لوکس آنتالیا قرار گرفت. این هتل دارای تنوع اتاق های استاندارد مهم است. با این حال، سوئیت های سلطنتی آنها به طرز شگفت انگیزی ساخته شده اند که از نکات برجسته این هتل نیز هستند. سوئیت‌های رویال دارای فضای ناهارخوری مجزا، نشیمن، رختکن و فناوری مدرن هستند. این اتاق ها حتی دارای شیشه های تمام جلویی هستند که راه را به مناظر شگفت انگیز دریای مدیترانه، به ویژه در زمان غروب آفتاب باز می کند.

این هتل در منطقه تجاری آنتالیا واقع شده است و دارای اقامتگاه های شیک، انبار چمدان، فروشگاه هدیه و غرفه های روزنامه است. این هتل خدمات خود را در سال 2005 با معماری جذاب آغاز کرد. خدمات اضافه‌ای که این هتل ارائه می‌کند شامل سرویس اتاق 24 ساعته، خانه‌داری، و حتی یک جک کفش است. این هتل تنها 21 کیلومتر از پارک ساحلی و 22 کیلومتر تا باشگاه طلا فاصله دارد.

اتاق‌های استاندارد دارای سیستم کنترل آب و هوا، بالش‌های فوم، کتری چای/قهوه برقی، ماشین ظرفشویی، بالکن خصوصی، بار آبجو، کف‌های فرش شده برای راحتی مهمانان هستند. بالکن این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد تا به دریای مدیترانه که فوران می کند نگاه کنند. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند از غذای خوب در یک غذاخوری غیرسیگاری که نوشیدنی‌های غیرالکلی، قهوه و چای ارائه می‌کند، لذت ببرند. این هتل دارای یک کلوپ شبانه، باغ بزرگ، زمین گلف شگفت‌انگیز، اسپاهای زیبایی، ماساژ ترکی و حمام‌های بخار است.

ریزورت کنکورد دی لوکس

7- هتل لارا باروت

مجموعه لارا باروت یک ساختمان لوکس عظیم و جامع است که در کنار ساحل در منطقه کندو لارا واقع شده است. این هتل خدمات عالی و امکانات رفاهی بی عیب و نقصی را ارائه می دهد که آن را به یک استراحتگاه خانوادگی تبدیل می کند که بازدیدکنندگان را دائماً ارزیابی می کند. از ویژگی‌های برتر این هتل می‌توان به ساحل خصوصی، غذاخوری‌های باکیفیت، اسپا، محوطه‌های استثنایی با محوطه‌های استخر متعدد اشاره کرد. این ملک دارای 465 اتاق مینیمالیست و هوشمند است. بازدیدکنندگان می‌توانند از اتاق‌های خود با بالکن مبله که منظره وسیعی از استخر را به نمایش می‌گذارد، لذت ببرند. این هتل برای خانواده‌ها ایده‌آل است زیرا امکانات لوکس را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد.

Lara Barut Collection یک هتل 5 ستاره با فضای اختصاصی برای سیگار، Wifi، تلویزیون LED، یخچال، کنترل آب و هوا، فروشگاه هدیه و همچنین آرایشگاه است. این هتل از سال 2005 در یک ساختمان 10 طبقه معاصر به صدها هزار مهمان خدمات ارائه می دهد. این هتل در منطقه مرکزی شهر آنتالیا واقع شده است و تنها یک پیاده روی کوتاه با موزه و تئاتر فاصله دارد.

وقتی صحبت از غذا می شود، غذاخوری بزرگ در محل در انواع غذاها تخصص دارد. کافه‌ها و بارها چای، قهوه و بستنی سرو می‌کنند. برای مهمانی‌های حرفه‌ای، هتل امکاناتی مانند کامپیوتر، گوشه‌های تجاری، پروژکتورهای اسلاید و اتاق‌های کنفرانس را برای نیازهای کاری فراهم می‌کند. هتل Lara Barut Collection به بازدیدکنندگان انیمیشن، کنسرت های زنده، موسیقی و اجرا ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان اقامتی فوق العاده خواهند داشت. حتی به مهمانان این امکان را می دهد که بین ورزش های آبی، ژیمناستیک و ایروبیک، والیبال، تنیس و قایق سواری انتخاب کنند تا زمان خود را به شدت سرمایه گذاری کنند.

هتل لارا باروت

8- هتل رویال وینگز

هتل رویال وینگز دارای 457 اتاق مهمان است که آن را به ساختمانی مجلل و جامع تبدیل کرده است که در میان بزرگترین مناطق شنا قرار دارد. این هتل با معماری مدرن صاف و باغ های زیبا ساخته شده است و به همین دلیل یکی از شیک ترین هتل های این منطقه است. این هتل همچنین دارای مجموعه عظیمی از خدمات و فعالیت های سرگرمی برای افراد در هر سنی است، از جمله یک نمایشگاه تفریحی و یک پارک آبی.

اتاق‌های این استراحتگاه درخشان و جادار هستند و دارای بالکن یا تراس خصوصی هستند، اما وای‌فای رایگان کمی ضعیف است. در حالی که نرخ کلی بیشتر وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌ها را در رستوران‌ها و بارهای هتل پوشش می‌دهد، مهمانان ممکن است برای برخی از فعالیت‌های دیگر کمی بیشتر بپردازند.

این هتل 5 ستاره است که خدمات پزشکی، خشک شویی و خدمات اتاق با تالاب، پارک آبی و صندلی های آفتابگیر ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند از پارک ساحلی واقع در نزدیکی هتل با 50 دقیقه رانندگی بازدید کنند. با این حال، تنها 20 دقیقه با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

این هتل دارای مینی بار، سی دی پلیر و اتو در هر اتاق است و بیشتر اتاق ها منظره ای رو به دریا دارند. حمام اتاق ها مجهز به دوش آب گرم/سرد، سشوار و حتی وان است. مهمانان می توانند بیشتر رستوران های آلا کارته را درست کنند که غذاهای مختلفی ارائه می دهند، اما معروف ترین آنها غذاهای دریایی آنهاست. یک بار در لابی در داخل هتل وجود دارد که بهترین شراب‌ها، آبجوهای دست‌ساز، و نوشیدنی‌های غیرالکلی را با بیلیارد، تراس، و وای فای نامحدود دارد. مهمانان همچنین می توانند در مدت اقامت در هتل از سالن بدنسازی، ژیمناستیک، ایروبیک، مراکز اسپا، جکوزی، سونا، قایق سواری، تنیس روی چمن و تیراندازی با کمان لذت ببرند.

هتل رویال وینگز

9- هتل کرون پلازا

کرون پلازا آنتالیا حدود 2.6 کیلومتر دورتر از منطقه آزاد تجاری آنتالیا قرار دارد. این میدان دارای یک مرکز بهداشتی، سونا، و امکانات وان است. این میدان دارای 194 اتاق پر جنب و جوش است که در 10 طبقه توزیع شده اند. این میدان در وسط آنتالیا واقع شده است و به همین دلیل، تنها چند قدم با کنت میدانی کنیالتی فاصله دارد.

مهمانان از مجاورت موزه و برجی که نزدیک این هتل است لذت می برند. بسیاری از اتاق‌های هتل دارای تلویزیون با کانال‌های متعدد، بخاری، و پشت بام مجاور هستند، در حالی که صحنه‌های شگفت‌انگیزی نیز قابل دسترسی است. برخی از واحدها نماهایی از دریا را نیز برجسته می کنند. برای راحتی بیشتر مهمانان، حمام رولی، وان حمام و جکوزی مبله شده است.

این هتل همچنین هر روز یک صبحانه کامل را در غذاخوری سرو می کند. در غذاخوری Mavi Et و Balık Evi از غذاهای گیاهی لذت ببرید. بازدیدکنندگان می توانند در یک بار معتبر استراحت کنند و کوکتل یا چای فانتزی داشته باشند. کراون پلازا دارای یک استخر سرپوشیده، یک پاسیو روی پشت بام، یک استخر گرمایش سرپوشیده و یک کتابخانه بزرگ است. می توانید در تیوپ، تنیس و دوچرخه سواری نیز شرکت کنید.

برای دریافت لوکس ترین خدمات و تبدیل شدن به مشتری مکرر این هتل های فوق العاده، جزئیات جامعی را برای هر هتل ارائه کردیم تا بازدیدکنندگان بتوانند از اتاق ها، امکانات، رستوران ها، بارها، بارها و میخانه ها استفاده کنند. خدمات متعدد دیگر از این رو، تا زمانی که آنتالیای نفس گیر را ترک کنید، مجموعه ای فراموش نشدنی از خاطرات و تجربیات خواهید داشت.

هتل کرون پلازا

10- هتل مکس رویال بلک

هتل Maxx Royal Belek Golf Resort واقع در بلک، بهشت گلف، با معماری خارق‌العاده‌اش نوید تعطیلات مجلل فراتر از انتظار را می‌دهد.

هتل Maxx Royal Belek Golf Resort واقع در بهشت گلف در منطقه سمت بندر، به راحتی به مرکز شهر و نقاط حمل و نقل نزدیک است. فاصله هتل تا امکانات مختلف به شرح زیر است: فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر، مرکز شهر (شهر قدیمی) 50 کیلومتر، منطقه بلک 1 کیلومتر، آمفی تئاتر آسپندوس 35 کیلومتر و زمین گلف سلطنتی مونتگومری مکس در مرزهای هتل قرار دارد.

این هتل یک هتل 5 ستاره تمام سوئیت است که در زمینی به مساحت 1.040.500 متر مربع بنا شده است. تعداد کل اتاق ها 531 با ظرفیت تخت 1200 می باشد. این هتل در پایگاه های Maxx Inclusıve در طول سال خدمات رسانی می کند.

در Maxx Royal Belek Golf Resort که دنیایی از امتیازات است که اتاق‌هایی را ارائه می‌دهد که هر کدام به صورت سوئیت طراحی شده‌اند، گزینه‌های اقامتی متعددی برای انتخاب وجود دارد. مهمانان در طول اقامت خود در سوئیت های ساختمان اصلی، سوئیت های لاگونا دوبلکس و سوئیت های بلوک تراس، احساس راحتی در خانه خود می کنند. سیستم کلید دیجیتال، حمام، دمپایی، ترازو، آینه اصلاح/آرایش، رنگ مو، سرویس بهداشتی، دوش، وان جکوزی یا دوش جکوزی، سالن، اتاق رختکن و بالکن یا تراس، صندوق امانات دیجیتال، اینترنت Wi-Fi، شماره گیری مستقیم تلفن، تلویزیون ال سی دی، پخش دی وی دی، تهویه مطبوع مرکزی، کتری. جعبه ضروری بهداشتی مردانه / بانوان.

1 رستوران اصلی - بوفه باز، 2 رستوران برای کودکان، 7 رستوران آلاکارته - Azure Turk، Azure İtalia (بدون رزرو، شامل)، Azure Fish، Azure Asia، رستوران رویال ویلا (pp.20-€، با رزرو)، Azure 24 (الا کارت باز 24 ساعته، بدون رزرو، شامل) و استیک هاوس بوئنو، 15 بار و کافه، 1 کافه شیرینی پزی، 1 شکلات فروشی و 3 رستوران میان وعده.

استخرها هر یک از استخرهای سرپوشیده و روباز با اندازه‌های مختلف و نصب فن‌آوری متفاوت، بسته به ویژگی‌ها و موقعیت مکانی، هم در تابستان و هم در زمستان برای استفاده مهمانان باز است.

غرفه ها; در حالی که استراحت می کنید و از آفتاب گرفتن در آلاچیق خلوت خود لذت می برید، در تمام طول روز بشقاب های میوه و نوشیدنی های زیبای آماده شده در جعبه خنک کننده به شما ارائه می شود...

ساحل و اسکله. Maxx Royal در زیر آفتاب درخشان مدیترانه با خط ساحلی 300 متری همراه با دریای عمیق آبی، آلاچیق های روی اسکله ساخته شده بر روی دریا، آلاچیق هایی که منحصراً برای ویلاها طراحی شده اند و صندلی های آفتاب شیک...

پارک آبی پادشاهی کبرا: با یازده سرسره مختلف، پارک آبی پادشاهی کبرا مکانی ایده آل برای یک روز سرگرم کننده خانوادگی است. پادشاهی کبرا با طراحی خاص، جلوه‌های صوتی و نوری و همچنین زیرساخت‌های پیشرفته‌اش متمایز است.

مرکز SPA Aven Royal با ارائه حمام ترکی، ماساژ و خدمات مراقبت شخصی در نور روز از مهمانان خود در طول سال پذیرایی می کند. مرکز اسپا با ارائه خدمات و درمان های متعدد، پذیرای مهمانان برای لذت بردن از امکاناتی از جمله بار ویتامین، 2 حمام ترکی، 6 اتاق شستشو، 2 سونا، اتاق بخار، 25 اتاق درمانی، 3 دوش، شیر برف و 2 اتاق استراحت است.

زمینی به طول 6486 متر، 18 سوراخ و 72، در مساحتی به وسعت 104 هکتار... تجربه گلف فراموش نشدنی در Montgomerie Maxx Royal تضمین شده است. با زمین هایی که توسط یکی از بهترین بازیکنان گلف جهان، کالین مونتگومری طراحی شده است.

این هتل همچنین ترانسفر رایگان به و از The Montgomerie Maxx Royal Course را ارائه می دهد. همه غذاها و نوشیدنی های موجود در منوی گلف کلاب خانه در مفهوم All Inclusive هستند.

هتل مکس رویال بلک

 

6LdAkvgjAAAAABX9JA_ocNYLWVx43GwcWMlPNX5K